• Achtergrond 2017

Young Talent van het jaar

Welke veelbelovende jonge professional wordt de Young Talent van het jaar 2018? 

Ken jij in de wereld van Marketing Research, Insights en Analytics (bureau of opdrachtgeverszijde) een 'jonge hond' met veel enthousiasme, lef én een vernieuwende visie? Iemand die het naar jouw idee helemaal gaat maken?

Laat zien welke jonge professionals het verdienen om in de spotlights te staan en geef vanaf 10 januari 2018 via aanbevelen.moawards.nl jouw favoriete kandidaten voor de Young Talent van het jaar 2018 op!

 

Young Talent procedure

  • Procedure

    SELECTEREN GENOMINEERDEN

    Een onafhankelijke jury heeft de motivaties van de voordragers beoordeeld en een voorselectie gemaakt. Deze kandidaten worden vervolgens gevraagd een vragenlijst in te vullen. De antwoorden op de vragenlijst en de motivatie van de voordrager worden meegenomen in de overweging bij het nomineren van drie Young Talents. De drie genomineerden worden in april 2018 bekend gemaakt via de MOA en een speciale bijlage in vakblad Clou. 

    BEPALEN WINNAAR

    De genomineerden worden uitgenodigd voor een gesprek met de jury. Op basis van dit gesprek, samen met de eerdere motivatie van de voordrager en de antwoorden op de vragenlijst, wordt de uiteindelijke winnaar bepaald. De winnaar wordt op woensdag 6 juni 2018 tijdens de feestelijke MOAwards uitreiking bekendgemaakt. 

  • Criteria

    Wat betreft de jury is de potentiële winnaar :

    • maximaal 30 jaar
    • werkzaam in de (digital) onderzoek-sector
    • enthousiast
    • heeft een vernieuwende visie 
    • een inspiratie voor anderen. 
  • Prijs

    Wat levert het winnen van een MOAward op?

    Voor de winnaar levert de MOAward natuurlijk veel erkenning en publiciteit op (via diverse vakbladen zoals Clou, Adformatie en via de MOA-uitingen). Daarnaast ontvangt de winnaar uiteraard de bronzen MOAward en een oorkonde.

  • Jury

    De jury die gaat over de Young Talent van het jaar bestaat uit:

    Michel ten Donkelaar Global Consumer Insight & Planning Manager Global Marketing AkzoNobel
    Rita Timmerman Senior onderzoeksadviseur Ministerie van Algemene Zaken
    Jurgen Warnecke Marketing Intelligence Aegon
    Barbara Nieuwenhuijs Manager Insights, Analytics & CRM Roche
    Annemiek Temming Head of Strategy & Insights Danone Benelux  & Corporate Communications Nederland