• Achtergrond 2017

Winnaar aan het woord - Jan Zwang, Vodafone

Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2012

“Ja, als je dan in je auto stap op weg naar Zandvoort voor de uitreiking, dringt het tot je door dat het best bijzonder is om genomineerd te zijn voor een MOA-prijs. Dat jij uit al die die hardwerkende en gedreven mensen genomineerd bent, om je misschien wel een jaar lang 'Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2012' te noemen. Natuurlijk is het dan een prachtige ervaring als je die prijs ook wint, bloemen, champagne, eindeloze hoeveelheid smsjes, e-mails, telefoontjes en taarten. De PR-machine MOA levert feilloos zijn werk via Adformatie en Twitter en via de WEB PR medewerker van Vodafone, weet binnen 1 minuut ons het hele bedrijf ervan. Binnen Vodafone is er een internationale community van alle market insights teams van alle landen en zelfs daar duikt het in het nieuws op. Al deze dingen zijn echter maar bijzaak. De MOA jaarprijs staat voor professionaliteit & deskundigheid die je met trots op ieder CV kan zetten. Die trots neem je de rest van je werkende leven met je mee. De prijs opent deuren voor je maar geeft ook verplichtingen. Je bent een boegbeeld voor ons vak, een rol die de MOA je kan geven. Doe mee!”