PERSBERICHT VAN HET JAAR 2019


Amsterdam, 12 juni 2019

MeMo2 is Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2019

MeMo2 is gisteravond bij de uitreiking van de MOAwards 2019 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2019. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is uitgereikt aan Nicole Engels van de NPO.

Het is de tweede keer dat MeMo2 de felbegeerde titel wint. Zeven jaar geleden won het bureau de prijs ook. “Ons bureau is in die tijd veel volwassener geworden”, zeggen commercial director Frank van Eijk en managing director Tim Koekkoek. “Het marketinglandschap en de informatiebehoefte zijn de afgelopen jaren natuurlijk enorm veranderd. De inzichten die wij leveren zijn van meer strategisch niveau”, aldus Van Eijk. MeMo2 zag de omzet afgelopen twee jaar met zestig procent verhogen. Het bureau gaf de andere twee genomineerden, Delta Marktonderzoek en Totta Research, het nakijken.

PERSBERICHT VAN HET JAAR 2018


Amsterdam, 6 juni 2018

DVJ Insights is Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2018

DVJ Insights is vanavond bij de uitreiking van de MOAwards 2018 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde ging naar Daniëlle Koning van UWV.

De grote groei die DVJ Insights doormaakt, is volgens de jury van de MOAwards ‘niet leidend maar juist het gevolg van een tomeloze inzet’. Lucas Hulsebos, mede-eigenaar van het bureau, beaamt dat maar zegt ook dat hard groeien zijn ambitie was. “Ik heb een voorliefde voor grote, strategische projecten”, aldus Hulsebos. “Daar moet je een bepaalde omvang voor hebben. En je moet heel goed weten waar je morgen naartoe wil. Het is makkelijk om te doen wat je gisteren deed, maar als je als bureau vooruit wil moet je het morgen anders durven doen.”